Leuke gezinsactiviteiten in het Top 2000 Café tijdens de kerstvakantie

Beeld en Geluid, dinsdag 2 t/m zondag 7 januari

Tijdens de tweede week van de kerstvakantie kun je bij Beeld en Geluid deelnemen aan alle activiteiten in het Top 2000 Café. Zo is er een gezellige Familie Pubquiz, maar kunnen mensen ook een eigen hoorspel maken. In het café is er daarnaast de mogelijkheid om te genieten van een drankje en een lekkernij.

267859 top2000 8b6150 large 1513175617

Familie Pubquiz

2 t/m 7 januari | 15.15 – 16.15 uur | Top 2000 Café

Het Hilversumse duo Quizbroers verzorgt elke dag tussen 15.15 en 16.15 uur een pubquiz voor jong en oud in het Top 2000 Café. In vier rondes kunnen bezoekers van alle leeftijden in teams vragen beantwoorden over muziek en allerlei andere kennis. De winnaar krijgt een beker mee naar huis!

Maak je eigen hoorspel!

2 t/m 7 januari | 11.00 – 15.00 uur | Top 2000 Café

Het hoorspel was vroeger een populaire radiovorm die vele luisteraars geboeid hield. Tijdens deze workshop kunnen jonge bezoekers zelf aan de slag met behulp van een kistje met allerlei voorwerpen die een bijzonder geluid maken, om zo hun eigen verhalen te vertellen.

Houd www.beeldengeluid.nl in de gaten voor meer informatie over alle activiteiten bij Beeld en Geluid.

Over Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid

Beeld en Geluid is het toonaangevende instituut voor media. Een inspirerende, creatieve en toegankelijke ontmoetingsplek voor professionals en particulieren; online, in ons museum en soms op locatie. We zijn een van de grootste archieven ter wereld en we bewaren diverse soorten media, zoals radio- en televisieprogramma’s, video(games), geschreven pers, politieke prenten, gifjes, websites en objecten. Beeld en Geluid is één van de autoriteiten die objectief het Nederlandse medialandschap in kaart brengt en actuele ontwikkelingen belicht vanuit media-historisch perspectief. Zo laten we zien welke impact media hebben op ieders leven. Dat doen we met een groot aantal partners, zoals creatieve mediamakers, knappe deskundigen, betrokken bedrijven en relevante influencers. Op die manier dragen we samen bij aan een mediawijzere wereld.



berichten